14.11.13

21w*

原來已經慢慢踏入了孕期的一半

話快唔快,話慢唔慢

但小b對我黎講真係對我不錯

由開始得知自己開始有左小b後

到現在

從未有過作嘔的感覺

係當初食唔落食物,只靠食菜

牛奶方面,更加飲唔到

每次飲完都會即痾,所以就轉飲豆漿為主

而我唔會因為有左bb,而去特登戒口

因為我覺得只要唔過多,適量就ok

始終依傢小b會慢慢吸收我進食的食物,所以俾佢依傢吸收

好過出世後,先俾佢試(例如:海鮮)

就好似,有d bb出世後,對奶有致敏

媽媽就會去搵d低敏ge bb奶粉,唔可以話因為媽係懷緊bb ge時候對奶過敏

所以bb出世後就對b有敏感的!!

我信,依傢係進食方面。食多d不同的食物,bb都可以吸收

由其是海鮮…我係最愛食的!!依傢都冇証據話媽媽在懷緊bb時食海鮮

bb出世就會有濕疹...

呢d都係我自己ge睇法~

To 小b

小b,我知你對媽媽好好。所以仲有10幾w,你要加油

吸收多d營養!!做個健康ge bb,爸爸媽媽就會滿足!!

我地相約3月尾相見喇..乖乖喔!! Love u

沒有留言:

張貼留言