8.4.15

大阪遊*D-5

今日係最後一日係日本喇!!!好唔捨得!!(呢個MONENT我已經想再飛日本...!!>///<) 因為我地搭夜晚機..可以晏D先去機場 CHECK OUT 後.. 去番金龍食拉面..
點知我影緊相既同時..

個師父話我..呢度唔可以影相.

我覺得好奇囉..點解另一間可以..反而呢度唔得..



咁咪唔影囉!!今次既旅程係呢個師父令到我有D唔開心..>< 食飽個早餐, 我地慢慢咁行下心齋橋.. 再行下藥妝店..睇下仲有邊D想買 之後行左去CAFE度食個PANCAKE
叫左杯MOCHA..

好好食..連我怕酸既士多啤梨都好甜..


食完呢個真係要番酒店拎行李去機場


本身大家諗住寄託行李就去行OUTLET..

點知..無一個行李存放岩放BB既車仔..(真係好後悔點解唔寄船番香港..>//<) 唯有自己等夠鐘CHECK IN.. 呢段時間又係食..(無計..無野做都係食..)

呢間野真係唔多得..唔好食!!

差唔多入去..我同老公買左PORTER..一大一細

(其實覺唔覺通常最後一日, 會影得好少相..)

之後就入去等上機

老公見仲有時間, 再食個烏冬..就真係上機番香港

再見喇..日本!!

好快再POST手信..

今次分享係咁多

希望大家支持下..

打完, 收工!

聯絡: wwing417@gmail.com

沒有留言:

張貼留言