15.4.15

春夏防曬 - Biore UV

一到春夏天, 護膚程序會有不同

冬天既時候會注重保濕..但依傢會開始要美白!

正所謂, 一白遮三醜

尤其自己唔算白, 再唔keep住搽防曬..


(10年既我..


今年既我

相對見到依傢我既膚色會好D..)

其他人見到會覺得膚色唔均勻..會好暗

所以一到呢個時候, 我特別注重

但眼見自己既防曬就用完..上星期去萬寧入左Biore UV AQUA Rich Watery Essence

一次入左2支..

因為做緊特價..$7x 1支

點可以唔買呢!!

雖然之前未用過Biore..但好在係萬寧有得試..我就係鍾意佢搽完唔會笠

好水!!

仲要係SPF50+ PA++++ , 咁抵無理由唔買囉 (連老公都鍾意..要知道男人..唔多愛笠既野係面..難得佢都ok..即買!!)

好喇!到見樣喇(好耐無POST素頻..)



見到個質地唔係好杰身個D..唔似平時用開個D..

呢款係似夜晚用既保濕凝露咁..好易推開

仲有好快就吸收哂

有淡淡既香味...

以依傢呢個價錢..超值!!

今次分享係咁多

希望大家支持下..

打完, 收工!


聯絡: wwing417@gmail.com

沒有留言:

張貼留言