18.10.13

政府第2次產檢*

今日朝早訓到差不到8點先起身

然後要搵個樽仔帶定小便

方便陣間去產樣縮短時間
(何況醫院廁所點都唔夠屋企廁所乾淨!!)

大概8點半左右去食個豐富早餐

慢慢食..真好!!唔洗趕頭趕命

就搭車出葵芳再轉小巴

因為今次檢查係K座

要行番後面..到達K座

因為今次第一次去K座9樓

所以都有少少驚..仲要得自己一個人

一上到去,已經見到好多人排緊隊同一班媽媽已經坐定定

好移登記都算快..而且有姑娘問有冇人帶左小便黎

即刻又ko左呢樣..

原來呢度產檢,磅重同量血壓都係自助型式

都幾好,唔洗等叫名去等姑娘做

之後入護士室對資料,再等叫名入去

個護士問ge野同係母嬰健康院一樣,我都唔明點解會重覆

之後又出去等,等見醫生

係等ge時間,越黎越多人黎檢查

好彩我都算第一批去見醫生

醫生都係問下近期有冇d不適

然後就上床去按下肚仔..(因為小b早一晚好似聚係左邊咁,所以醫生幫我睇下。)

聽心跳..袁小b心跳聲:轟轟轟...

好得意..

媽媽即時都笑了!!

之後醫生睇番我ge病歷..知道我條脊柱側wan..

所以叫我下個月覆診去同骨科醫生講,我依傢有左bb

而且到時要去照肺..

醫生真的好細心..

之後再約左下次ge時候,就搭車落番葵芳食Lunch

Ps.如果有產檢可以放全日就好喇,俾媽媽可以抖多半日假



沒有留言:

張貼留言