20.10.13

Shu uemura修眉+shopping**

話說7月份的時候,跟同事在朗豪坊shopping

而且可以做到會員

送了一張修眉及化妝一次/上妍習班

岩岩過去sat..約左去THE ONE修眉

因朗豪坊裝修中,所以要轉場地

收工再搭地鐵去到THE ONE都差不多1點

時間岩岩好!

不過剛去到,太多人在鋪內

BA見到我,我講係約左修眉。因為同事仲未完成..所以招呼緊我的BA叫我等等

我就順便睇睇護膚品..因為天氣轉了,所以護膚品都要轉一轉

何況wing根本是懶人一個由其是懷孕後,更懶了!!)

BA都係懷孕的..所以介紹我紅萃能量活肌系列

但Wing沒有要晒全條line

只揀了爽膚水,DAY CREAM+NIGHT CREAM

精華家裏有Estee Lauder所以足夠

揀完..時間岩岩好修眉

原來是個男BA幫我的叫ISSAC,首先會清潔自己對手及工具

確保衛生

然後會分析佢會點樣幫我修...修完大概形狀

會用眉筆教我點樣畫番好條眉...

最後.戰利品一袋


左邊係自己買ge..右邊係送ge禮物

咁岩The one做緊pro,滿2千送禮物





今次買護膚品是紅萃能量活肌系列。只買了爽膚水, DAY CREAM + NIGHT CREAM


又買了一支唇膏..其實想買紅色的。但怕太誇了,怕自己不敢嘗試!!唯有24 Nov去上妍習班盡情試吧




買完後,跟同事去甜牙牙食甜品

談天..

其實可以由同事做到朋友

感覺真好!!

沒有留言:

張貼留言