31.10.13

親愛的!生日快樂~!

今日係親愛的老公生日

今年自己親自揀左一間餐廳食飯慶祝

但去緊途中,whatsapp的媽媽group

知道間餐廳食生蠔,就已經叫我唔好去了

因為始終都會危險~!!

所以當到左中環線去香港線的中間位

同老公停低左,商量後

決定去食自助餐~

而地方就是我結婚出門的酒店~北角海逸君綽酒店

一踏入酒店門口,入左大堂

就已經回想結婚前一晚,我同我的姐妹們夜晚晚

到達酒店個一刻,我還要著住紅當當的紅衣

想起都覺得好笑

之後就行去自助餐的位置

安排好晒,老公就出去拎生蠔

但今日d生蠔好瘦,完全都唔肥

而我,食三文魚刺身,其他熟食

之後食飽飽,我地去左長樓梯度影相!!

然後慢慢行去搭紅van去旺角再轉小巴番屋企

因為大哥大嫂買左蛋糕等我地番黎食

今年就咁過左生日..

不同的是,多了小b同爸爸慶祝

Happy Birthday老公

沒有留言:

張貼留言