7.5.15

唇膏分享

今次我想分享係我既唇膏..

雖然人係得一個嘴, 但每當一見到新出既唇膏就會好想去擁有!!

(經常會俾朋友話, 究竟你有幾多個嘴ga..用得晒咩?)

但其實真係唔係好多...

睇下自己有幾多枝先..

有chanel, ysl, shu, Dior. Estee lauder



chanel 呢枝真係好耐前買..係我出黎做野第一枝專櫃既牌子唇膏


所以顏色唔會好sharp..係自然為主

另一枝唔記得左係咩情況下買



好少同CHANEL差唔多, 但搽上去就唔同


呢枝係shu GE..COLOR好出!!而且上色..會好顯


Dior呢枝好記得好似係生完b後買, 買完之後係我最愛搽既一枝!!


我買呢D唇膏全部都唔乾, 唔會顯乾紋

最後最最最愛當然係YSL

我之所以會買, 其實係睇CARMEN..(一直都有追POST)所以先去試再買

買左之後番唔到轉頭..好多時都會用!!

有唇膏既顯色, 有LIP GLOSS既亮澤..都係唔顯乾紋的!

有追POST GE, 知道最新個枝係朋友送 (NO.12)呢排都係用呢一枝


但要有好既嘴唇, 當然要護下個嘴喇!!

DIOR 呢枝LIP GLOW..真係好得意!!會隨住人既唇色會有唔同既COLOR..

lip glow有2枝, 一隻係Pink, 另一隻係orange..

如果平時唔想搽有明顯既唇膏, 我會搽呢枝..


今次分享係咁多..多謝!!

沒有留言:

張貼留言