14.8.15

Korea@住宿 -Mono House Hotel

上一個post..講話我又會prepare去korea..

今次突然又有事故..

人數可能會少左..(我既壓力會少左...因為越多人去就會有越多既意見..上一次日本都係咁就知喇!!)

好!!但唔理得咁多..咁依傢就係Agoda到book左2間既3人房..到時如果人數加番2個人既都唔怕..始於2人房都係容易d

咁我參考過網上其他blogger..同朋友既意見

book左係弘大既民宿 - Mono House Hotel


因為弘大附近都好多野食..所以唔怕如果係夜晚食唔飽呢個問題!!

而且它仲係單幢的..唔係一幢高樓大廈個D, 所以唔怕有好多陌生人出出入入!(就算係2個女仔去都唔怕喇)

有不同類型既房..

仲有一樣野既係..呢間民宿係今年3月先開..都係新開..唔係殘殘舊舊

上網睇, 呢間民宿係由一對情侣開既.台灣+韓國人..所以溝通上面都唔洗驚..只要識普通話!!

只係唔似另外一d民宿可以煮到野食..所以如果係諗住可以自己下廚既就要訛諗諗先喇

暫時係咁多先..

有興趣計劃去韓國既你, 可以考慮下MONO HOUSE HOTEL

網站http://www.monohouse.kr/zht/index.php

到去完再同大家分享.

打完, 收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

我既FB PAGE:

my fb page


沒有留言:

張貼留言