17.8.15

LucasB近況

下個月就係Lucas B一歲半喇



要番去母嬰健康院打歲半針, 仲要見姑娘

要睇番係呢半年個發展..

但仔仔依傢叫爸爸係好叻..完全無問題

最可惜..仲未識叫媽媽..之前都會識叫其他.例如燈燈..車車

但依傢咩都唔講..咩都叫爸爸(有時真係會唔多開心架...!!)



健康院會考好多野..

爸爸媽媽 - 一定要識叫 ( fail得!)
眼耳口鼻- 都要指得到 (呢個無問題)
疊積目3粒 - 仔識幫你倒塌..(又fail得)

如果有其中一樣唔得都要再番去健康院

睇黎都要架喇..但佢聽得明我地講咩..

只係佢唔肯講野



所以我地都唔係太擔心呢樣野...只係每個小朋友既發展都唔會係相同

唔可以強求佢..

呢排佢既反應相比以前多左好多..聽到歌真係自己會轉圈..自己睇番自己細個既VIDEO都係到開心

真係開始學多左野..呢個時期..佢見到我地做咩就學..

所以我地唔好做左壞榜樣..

到時再教就好煩架喇!!

好喇..聽完我既發UP FUNG..


打完, 收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

我既FB PAGE:

my fb page

沒有留言:

張貼留言