10.8.15

運動+近況

唔知你地會唔會好似我咁..

工作日..會好規律咁..起身化妝..搵衫..番工

但一到假日..個人會好隨便..唔會化妝..只係想個人..簡簡單單..

呢個就係我..

今個星期..

個日程好full, 上星期first time同妹一齊上yoga..雖然上一個鐘, 但d汗就係咁出!!

做完yoga後, 全身都好酸痛!!

點知痛左一日後, 又跟老公去青衣運動場我自己就跑步..跑得5個圈後..我就停左



雖然得個幾個圈...但對於一個唔係成日做運動既人..呢個係極限

經過2次運動..對腳好似唔係自己咁!!

番到家, 夜晚即刻拎係日本買既休足時間貼係小腿..



但諗住可以抖下..點知星期5又再again..oh!!

雖然真係會好攰, 但個人真人出左一身汗, 真係好好多多!!

希望我可以keep到起碼一個星期做到一次運動..

加油!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

沒有留言:

張貼留言