2.9.15

終於都敗在你手上 - DIOR Blush

唔知大家有無好似我咁..

有一d brand係自己好想去買, 但永遠都係買左其他brand..

而遲遲都未會去入手自己最想買既野呢??!!

有既請話我知!!哈哈..

入正題先...(開頭都係架!!..><) 其實我想講既係..就係Dior既胭脂!!(手遮眼..)

點解會咁講?

因為自己都有幾款唔同brand既胭脂..所以一直都無買到..但每一次見到DIOR新出既胭脂又好..LIPSTICK又好

自己係一直俾燒, 但就係無去買到!!(之前有分享過LIP STICK..依傢唔知放左係邊..搵唔番Dior既LIPSTICK.. PLS COME BACK!!!)

所以係最近有一個機會買左Dior既胭脂..自己開心左好耐!!

見真身喇..!!



DIOR..I SEE YOU!!(好興奮呀!!)

COME ON..!!DON'T BE SHY...



OH..MY GOD!!真係好靚呀...點捨得去用呀!!!

呢盒個NO.係881

起初都會諗..真係買呢隻COLOR??一重手就好大獲WO...會好似馬騮PATPAT咁WO..

但一諗起, 自己手頭上都無呢D咁鮮色既胭脂..

點都會左先喇..!!最多啖輕手D囉..!!

結果...入手左!!



隻色真係好靚..

諗緊會唔會寫番化妝文...(THINK THINK 先..)

越睇越靚...

好喇..就算燒唔到任何人..燒到自己..

哈哈!!

打完, 收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

我既FB PAGE:

my fb page


沒有留言:

張貼留言