1.10.15

韓國旅行 - 飲飲食食篇上集

今次..

我係想分享下..今次我會決定會去食D咩(唔知會唔會食到野我想要食既)

食既野..我搵左好多!!今次除左景點多之外..食方面都唔輸蝕架!!

分地方先..

弘大

因為我地係弘大度住..知道附近好多野食..

所以唔怕夜晚餓既時候會無野食

有好多人都愛既CHEESE排骨- JAMES CHEESE BACK RIBS



見到咁多cheese包住排骨...真係唔好話唔正!!

再黎春川辣炒雞排



其實我真係唔食得辣..><(但點解都咁想去韓國??) 望住咁多人都咁詳細分享..見到都好想快D出發 COME ON...FOLLOW ME..!! 下一道係 - 甜品 雪冰



唔只我一個要求去呢間食..我細佬都好有要求..(-.-''好大壓力!!又話我搞就得..點知係咁問..呢間會唔會去..個間會唔會食..!!)

呢間..我地睇中好多款..都唔知食到幾多款..但好彩既係我地人多..可以叫幾多款SHARE..YEAH!!

以上都係弘大我會必食...

再講就係其他地方

明洞

因為明洞始終係旅遊區, 好既野食一定多!!

而呢間我係睇一個台灣blogger(唔記得係邊個tim..><)介紹呢間燒肉 王妃家

唔好click入去呀.!!!click入去...自己忍唔住要食架!!

點解點解..香港無呢d...

每次睇到都想死..點解對自己咁殘忍...要開黎睇..>< 呢間食鬆餅都唔可以錯過...
想我死咩..!!WU....

好喇好喇!!唔好咁過份喇..睇其他喇

雪濃湯



我地出發既時間係涼涼地..呢個時間食無得頂!!

可以暖住個胃

其實明洞仲有好多野食, 我諗要分下集

太長喇..

快快手..再打下篇

打完, 收工!!
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

我既FB PAGE:

my fb page






沒有留言:

張貼留言