1.9.15

用清文 - exp.2

相隔一個月左右, 咁快就有exp.2



自己都用得好快手!!

今次都係護膚品多(其實有好多sample就真..唔係邊會有咁多呀!!)

1.Bicelle HYDRA B5 CREAM


呢個我係之前都有講過下, 我係網站到訂購左一個BEAUTY BOX.每個月都會有一件貨裝SIZE..而且全部都係醫學品牌..唔會有敏感情況(AT LEAST 我無!!)


我通常都係開冷氣既日子先會用到呢個B5 CREAM...因為可以避免係訓覺既時候俾冷氣抽乾自己既水份!!

所以..勁愛!!

2.薏仁美白補濕化妝水


呢樣係我見網上好多人話好用..咁我見我用哂化妝水..咪去買黎試下囉!!

但我用完成枝..完全唔覺有補濕..所以唔好話會有美白..每次我用完都唔覺塊面會有水份..都要自己再用1D勁既CREAM再打底!!所以...完全係失望!!

3.Biore UV AQUA RICH WATERY ESSENCE. SPF50+PA++++



BIORE呢枝防曬我真係好愛!!一黎唧出黎係CREAM咁..同搽上面唔會覺好焗!!推開佢..會好似係水咁!!

係香港咁焗咁笠既夏天..如果仲要搽D咁笠既防曬..點搞呀!!

而且佢既防曬度都好勁..!!PA4個+..



我都開始用緊第2枝!!要睇下幾時又有折..到時再入手先!!

4.Clinique repairwear laser focus激活激光修護精華素*

呢枝係我生完b後叫妹幫我買..



因為有左bb唔可以用美白產品..所以生完後就用番美白..自己本身唔係白底..暗黃既人

要靠美白既產品幫自己


依傢就用完d sample裝..用完就要再買番..11月有Thankful week

可以趁係呢個時間去買!!

5.Lancome Advanced Génifique Eye Cream*

上一次exp.1都有諾過我用完支Génifique..呢枝係當時送既sample..我都用左好多次



今年2月..帶左去日本大阪..6月都帶左去福岡..但我唔係每日都用!!都常都係夜晚先會用..

因為覺得日頭可以用d相對爽..而夜晚就可以用滋潤..



呢枝eye cream..我真係好愛!!但屋企仲有其他..所以要清晒先可以再補給!!

好推薦..!!(自己無起到油滋粒!!)

5.Giverny vino impact eye serum
呢一枝其實我係唔知咩情況下入左一間賣韓國既護膚品 - Sweet May 到買左


價錢真係唔記得...買左之後我都有上網睇下有無其他人買過, 用過..但係搵唔到



油滋粒無起到..ok!滋潤度都唔差..



但因為價錢唔記得.所以俾唔到意見買定唔買..

last一樣係化妝品

6.SHU UEMURA染眉膏



其實呢個用完好耐架喇!!但一直收埋左...之前未染暗紫紅個時..係啡色..個時係shu度修眉順便買左..!!點知好好用!!



佢唔會好似我之前用d會咁濕!!因為如果咁濕既話, 一gel條眉個時就會一pat咁..!!

而且shu個眉gel頭係好細個..唔係一枝長頭..咁樣可以更加gel得好d..

所以就算用到乾晒..我都唔捨得丟!!等我呢個月尾又去染一染個頭再去shu買番枝岩自己色先

*係sample size.

**以上全自購**

打完, 收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail

我既FB PAGE:

my fb page

沒有留言:

張貼留言