31.7.15

韓國旅行 - 準備篇

無錯, 你無睇錯!!

又去旅行again...今次真係一定要出發!!



因為我家媽媽會.....(不敢想像!!)

今次去既地方我都未去過...所以估一隻白老鼠..

但其實韓國未發生呼吸道感染..我已經一直搵資料..

點知中途就發生左呢件事..而之前已經訂左民宿..都取消左..而家訂都無晒房

因為我地一行8個人..應該訂民宿會平d

但..而家我又要再從新再搵過..

食方面就唔洗點擔心...

而家係住既方面就煩左D咁..

仲有時間既..再俾D時間去搵搵先..

KOREA...WE ARE COMIMG ..OCT 15!!!
(相住呢個TRIP 一定係今年LAST ONE...再去會唔多點!!)


好喇!!今次既分享係咁多...

純粹係我自己既分享...

有興趣就去店鋪試下..

打完, 收工!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

my mail


我既FB PAGE:

my fb page





沒有留言:

張貼留言