3.4.16

**原味蜂蜜半熟杯蛋糕**

繼上一次試了諾亞半熟蛋糕後

又再一次心動!!

但今次不再是一個蛋糕~

而是一個用杯裝

有沒有看到杯身上的圖案是甚麼



如果看得清楚的話, 就會看到是尖沙咀忌廉哥

真的好可愛

怪不得, 會有這麼多人會喜愛

突然見到點解有個燈膽係個櫃入面, 都好新奇, 又試下先


今次就帶左呢2樣番去食~但呢枝燈泡飲品, 一早就給身邊的那位飲完了(一點都唔留給我..!!)

但飲完話~其實是珍珠奶茶只是沒有珍珠..


而個cake, 就差不多給我一人清左

因為我揀了蜂蜜口味, 所以味道好清

唔會覺得太甜, 而且個cake口氣感好強..

就算我自己一個食都唔會話好飽..

真的太愛他們家的蛋糕..

諾亞半熟蛋糕專門店

諾亞半熟蛋糕專門店
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

Wing's beauty

沒有留言:

張貼留言