2.4.16

Happy Birthday To My BABY Lucas

今年同仔仔好簡單咁在家一齊食飯飯, 切蛋糕(但今年買左雪糕蛋糕, 早幾日前就訂了Haagen dazs..但做左件傻事!

就係點解唔係網上訂呢..買滿$500就可以做到會員

但只限網上

白白就無左做會員既機會..哈

算la..應該會有下次既.. 

熄燈唱BIRTHDAY SONG~但好似仲未知咩事~

教識左點吹爉燭..

招牌笑容..真係呢~點解仲可以笑到咁搞笑

但哥哥見到都想吹爉燭, 所以再點多次.(最緊要係大家開心~)

影一張我地一家3口, 點知有人唔望鏡頭..個蛋糕太吸引, 我都明..


今年第一次去買生日禮物..開頭都怕會唔會唔係好岩

點知拆完之後, 已經好快手去玩..


有時候, 我地唔可以太低估bb既能力

佢地既學習能力有時會超越我地心中所想..

所以我地唔應該去用自己既一套放落佢地身上~

Last: Happy Birthday to my lovly boy!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

Wing's beauty

沒有留言:

張貼留言