10.4.16

School food with my lovly sis

仔仔生日後~就到我既姐妹生日~

所以提早去左一餐生日飯

當日我地揀左School Food@旺角新世紀~

之前裝修後都未行過...多左好多不同既商鋪.(下次要行下先...)

比預定時間早左~但可惜School Food是有限時間進食~

所以要等齊人先入得..

呢一道烏卒卒..係我既最愛

雖然真係一道好普通既一碟飯團再加魷魚..但真係每次一到我就會想食呢一味

碟上有練奶做裝飾..每次食既時候我一定會去點一點先會放入口到(可惜太少la..到尾一定無晒~) 

拉絲芝士香草辣雞翼

呢碟係新菜式, 但上到台既時候再夾都已經唔拉絲

已經係一PAT佔停左既芝士, 但雞翼面上既Sauce就真係好味

辣辣地~但唔會係辣到食唔到~


豬頸肉炒石鍋飯

呢一味不是不好~而有我不愛食既洋蔥

其實食野既口味每人都不同~所以我愛食都唔代表其他人愛~(正如其他人愛食既野都唔代表我愛..!)

草莓艾菲


呢一晚大家都可以好放鬆咁去傾下內心的說話..

做姐妹就係咁~

耐心咁去聆聽對方心中事~互相支持

P.S.

多謝我生命中有你~

雖然我們見面時間真的不多, 而且傾計都不多~

但我好慶幸可以識到你..

希望我們可以一直keep住呢份情到老..

沒有留言:

張貼留言