13.4.16

食唔番韓國既部隊鍋 @ 三清洞摩西

今日姐妹知道呢幾日得番我自己在香港 (家人全都去了泰國旅行)

約我即日食生日飯~(感動!!)

而我知道姐妹去不了韓國, 所以揀了一間食韓國餐廳 - 三清洞摩西

專門食部隊鍋

Menu真的好簡單~始終只是食部隊鍋

但原來是睇有多少人而選擇幾多款

今次我們一行有3人, 所以我們選擇了3款


落了部隊鍋後再揀了麵 - 當然是拉麵

之後再加了紫菜卷

好快就上到台

中間放滿了大量芝士, 賣相真的好吸引

但有工作人員行到我們台話我地知個紫菜卷要快少少食~

我地好CONFUSE, 如果唔是浸落個部隊鍋, 但又為何要放在部隊鍋中呢..?

哈哈


個鍋不是在韓國食既在一樣, 可能始終要就香港口味

所以不算太好食

但我地估不到ORDER可樂會有檸檬底~


之後我們再ORDER一個芝士炒飯

一上到台好香好香~

食落都不差~ 但點解上一次去韓國食到一個好普通既炒飯都會好食過今次


令到我想再去多次韓國再食食食~

今次既晚飯真的...

下次都唔會再有機會去食

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

Wing's beauty

沒有留言:

張貼留言