10.11.15

韓國親子遊@2015 - D1


因為我地係下午6點10分機..所以朝早我都係要番工..下午收工

再檢查一下有冇野留左而未執..之後就出發喇!


Lucasb今次好興奮!可能有上一次經驗..同今次已經行得好好,好多時我地都唔洗點抱


CHECK完IN後入左去食野..點知LUCASB係咁撩D唔識既人..哄到人地好開心!

但我最想佢係機上訓覺既陰謀做唔到..上到機未停過..係到落機前個一個鐘先黎訓!!成程機既人都要多謝佢...

我地好好彩係尾班車前拎晒行李..再搭到車去弘大!!THANKS GOD!

搭左都大約9個字..到弘大再到民宿放好晒行李就出去食野!!因為大家都餓

係附近見到呢間..就入去食喇..唔理得咁多LU..(但估唔到都幾好食..因為最後個日都再食多轉)

LUCASB見到我部相機反轉左個MON..佢會好自動咁擺post影相..真係得架喇!!

哄死人咩你!!

每一餐都會見到呢d...但我真係唔會食泡菜..

呢一餐大家都食得飽飽..然後就行番鬼民宿訓覺..

聽日正式韓國遊開始!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言