15.11.15

在家簡單染髮 - 日本CIELO絲悅EX染髮霜

我遺傳媽媽一樣唔好既野 - 白頭髮!

係我中學個時就已經出白頭髮..並唔係人地勤力讀書而出..而真係遺傳!!

其實都唔止我一個..我細佬都一樣!!

白頭髮有種感覺俾人會覺得個人好似老左幾年咁..(我唔要咁呀!!)

所以我一出來工作後, 為左要靚就要KEEP住染髮

髮質當然傷到無得再傷!!

最近係我去韓國旅行前收到CIELO HAIR COLOR EX CREAM


其實電視呢排都會係咁見到..由藤原紀香作為代言人(大美人!!)



打開個盒見到有齊晒一把梳, 一枝染髮而膠手套係入面既單張

所以我揀左6號色.為左唔

見到個頂中間有條妙, 原來係每次要擠出染髮劑個個位

一按下就好似咁樣. 會有2隻色.白色同黃色, 但放心.一梳就會mix埋

但我頭髮係好厚又多頭髮(平時去hair cut個髮形師都會覺得好煩..太多頭髮喇!!), 所以會靠老公出手相助

以我咁計, 用左2盒染

一路染緊既時候既氣味唔會好似係salon個d咁大陣味!!

仲有以前好記得做女個時會幫媽染髮,,個d梳係得一邊..唔會好似依傢呢把咁有2邊

齒梳可以幫助將頭髮分份量..可以一執執咁去染!

我用左半個鐘到, 因為我本身係好難上色!!所以要等多過15min.

過左水後, 吹乾後見到比深啡更深..係黑色!!但我唔知點解反而更鐘意黑色既自己!!


係咪會更後生d..哈哈

多謝!

information from CIELO


*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言