8.11.15

iTrail x Barrier Repair 柔滑BB肌工作坊*

今次係生完bb後第一次去beauty event..多謝itrail

而今次去係Barrier Repair既EVENT..

去到EVENT, 門口已經擺滿左Barrier Repair既mask..

左邊係高滲透補濕, 右邊係水凝啫哩 - 今次最主要係介紹高滲透補濕(粉紅色個款係極潤款)

因為活動開始係下午2點左右, 大會仲設置左d小食同水(好貼心...)

期間仲可以相認到WING YAN tim..當然唔放過自拍一下

活動開始, 司儀同2位blogger一齊去去做一個小實驗..就係將2塊mask入面既精華倒入大會安排既沙..有A同B

我地台下都有, 如果係有滲透力就會見到D沙係會變深色..其實都好明顯見到A個盒沙係變左深色左,而B就完全停左

而A係今次既BarrierRepaire 既mask優勝..

然後大會仲幫2位model即場check下水份..因為佢地要落妝敷mask..

佢地敷完mask後, 化妝師仲教我地可以係敷完mask後做一d按摩動作..可以去改善一d幼紋同可以瘦面


做完一系列按摩動作..又再一次check下水份..2位都提升左2-3%


Model完左呢一part後, 就輪到我地台下100位一齊即場敷Barrie Repair極潤mask

即場落妝, 但我無落到眉同眼線

就咁見到塊mask都好貼面, 而且一拎上手都好多精華(入面有成27ml既精華.!!)

敷完MASK後眼見到皮膚係無咁乾..而且做完個按摩動作係幫到凈低係面上既精華可以更加吸收!

原來個活動仲有個化妝環節..早知我就落晒個妝..今日既化妝品全都HERPONE MAKE..

簡簡單單補上BB CREAM..胭脂...眼影同睫毛液就走得

我個簡單妝容完成圖

估唔到回到家中..個妝都KEEP到..

多謝大會送以下既禮品同試用



謝謝!
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言