14.11.15

My first eSpoir lip stick

之前係韓國買左韓國牌子eSpoir既lip stick

趁今日去左街後番到家個妝仲keep到..可以即時試上嘴


好難得我會搽mascara..因為一搽我要好俾心機夾同搽

所以今日真係好難得!!


回到家..即時搵番呢2枝出黎先.2枝都唔會係相似既color..


由上而下..color個名係英文名

上面個枝:so pleased

下面個枝:lady at the bar

2枝我最愛係lady at the bar..睇埋個效果就會明!!

今日搽另一枝lip stick..番到家就卸左..素嘴一把!

岩岩一搽上呢枝個時會覺得好紅..會覺好誇!!但要睇埋搽晒全嘴個時就唔覺!!覺得好靚!

無顯紋..好滋潤!如果仲未接受到可以用紙巾印一印..會淡左d..會更自然


上面就係印左既效果..但我就唔會印(可能個人大左..接受能力高左..但鮮紅就真係仲未試過)

秋冬天..搽上呢隻color..我覺得好靚..


而呢枝其實都岩依傢用, 但好似夏天會更好咁.隻色都係好靚..睇番張相都幾襯個妝呀

哈哈


我都照印左一下紙巾..個效果就更淡!!

如果我用呢隻色就唔印喇..因為印走晒色..

今次係韓國無買錯呢2枝!!

估唔到會咁靚..而且無咩色差

我唔係好make sure價錢係幾多..無咩記性

如果有機會去韓國可以去店鋪睇下試下..仲有其他color可以慢慢揀

今日分享係咁多

多謝!!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言