29.11.15

讓皮膚進補@彩豐行花膠養顏精華

花膠係人都知係咩黎~由其係女人一定會知!!

功效其實都唔需要多講喇..對女人皮膚係好好!!(女人聽到呢樣野仲唔癲!!)而花膠通常都係用黎煲湯黎飲又或者係整甜品

但我從來都對花膠係好抗拒!!

煲湯我還可接受到, 但我係唔會食花膠落肚(指係要咬個d口感!>..<) 我好怕ga..!!就算係明知係對自己皮膚好, 我都唔會食落肚 但直至有一次上左個朋友屋企食飯, 有整到花膠!!係都要我試, 我試左一小塊.. 估唔到佢可以整到花膠係可以唔係平時煮到淋一淋個種.. 之後我都可以慢慢接受到.. 講左咁耐~其實都會知我想講咩 - 花膠

平時都好少食到花膠落肚, 所以今次我要搽花膠上面!!

呢枝彩豐行花膠養顏精華可以俾我日日搽上面~

佢入面有: 花膠精華、微膠原肽、天然植物抗敏精華(積雪草精華、虎杖根精華、黃芩根精華、茶葉精華、光果甘草根精華、母菊花精華、迷迭香精華)、有機蘆薈精華、透明質酸

講咁多..其實最好係睇效果!


我最愛d精華液係用滴管裝, 咁樣唔怕會唔知要bump幾多先夠

一下既份量~搽完手見到係無咁乾

又到素顏時間~洗完面就無搽任何野就直接check皮膚都有39.9%

之後搽完精華, 再check下, 上升左都10幾%

而且係我呢段時間都生左幾多暗倉, 我發覺仲可以幫到我加速去印tim

呢方面我真係估唔到~所以今個秋冬最適合黎進補(面進補, 而唔係我本人)

今次分享係咁多, 以上純粹係我本人試過既感受!!

多謝~!
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言