12.3.16

2016情人節 - 朱古力軟心曲奇

岩岩過左去既情人節


我諗唔到禮物, 所以再次出手整甜品

但又唔想整cake~

諗左好耐..點知見到FB 梁祖堯整朱古力軟心曲奇

就決定整呢個LA~

但因為個日我地帶左BABY Lucas去左錦田俱樂部玩~(會再開一個POST講~)

夜晚又朋友食Dinner @ Tusen wan峰壽司

所以都好夜先開工~

材料早一日前已買



因為自己未整過, 好怕會失敗

但結果出到黎都唔錯...



出爐一刻, 即時試食~

估唔到~ 都好食..



最後都..當場俾人讚好食LA...但數量太多

扲左少少番公司俾同事食

真係估唔到個個都話唔錯...(其實整野食唔難, 但只係想俾食個個人一句稱讚, 就會好滿足~!!)

我既自家制甜品又多左一個選擇

今年既情人節就咁簡簡單單過了~
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

Wing's beauty

沒有留言:

張貼留言