26.3.16

黃枝記 - 初嘗竹星麵

WING我比預定時間早左到銅鑼灣上化妝班~

所以係附近搵一搵地方食野先

唔行得遠, 就咁俾我搵到呢間



間鋪原來係上層


可能太早既關係, 人不算太多..所以可以坐到sofa位


有午餐同其他單叫既食物, 諗左好耐(食個晏都要諗咁耐..)

最後揀左雲吞麵(但WING我平時食麵檔, 係唔食麵!只會食河粉~因為D麵好多時會有好大陣鹼水味)

但呢到最出名係竹星麵, 黎到無理由唔食麵

但好可惜睇唔到~希望下次可以見到師傅親自打麵..

我叫左一個餐, 有一個麵加碟油菜(未上台時候,已經聞到好香好香既味..原來係湯底!用蝦和大地魚去煮..)

一碗雲吞麵有4粒雲吞, 一挾上唔會爛, 而且入面既餡都唔少少蝦, 爽!

D麵好爽, 好幼細



我仲另外叫一個好想食XO炒蘿蔔糕

呢一碟變左我最愛!! 皮夠脆, 內夠軟!! (好多時出面都唔會做到皮夠脆..所以真的愛上!)



呢一餐真的可以滿足到我..而且元氣大增!!


*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

Wing's beauty

沒有留言:

張貼留言