27.3.16

再一次跌入YSL的深淵 - Lip stick

點解人唔可以多幾張嘴..??

每次不同既品牌推出既唇膏, 我都會好心郁郁!!

每次同朋友分享,佢地每個人都係對我講同一番說話

仲買?! 你有幾多個嘴..真係用得完..?

認真...真係都未必會用得完

但自己真係好努力咁忍手...真架!!

如果都係忍唔到, 就証明我真的好愛先會去買...

今次呢一枝真係忍唔到手~



之前都有分享過YSL既LIP STICK

一個品牌我同時入手3枝, 而且仲不斷用..

YSL係一個HIGH BRAND, 但值得用呢個價錢而入手

而呢枝係我第4枝(應該暫時唔會再入手LA..><) 以下又係我既素嘴出現~

一搽上嘴, 成個人都SHARP左~唔會成個病人


呢一款唔同全身金色個枝..呢枝係較為shine d..透薄

而全金色全係會實D..

所以LIP STICK 都係要睇個人..都係要自己親自試

送多張自戀相~ 哈哈



*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

Wing's beauty

沒有留言:

張貼留言