11.3.16

最愛的 - Shu Uemura潔顏油

最近入手了Shu uemura既缷妝油~ (會員其實定時都會收到會員優惠及新產品既信件or係短信通知)

因為真係太吸引...

買2枝大SIZE會送2枝同系列既細SIZE


感覺同實際上都是值得入手的!

其實由我第一次出席第一個活動就是Shu uemura聯另外一間公司搞既活動

造就了我對Shu家的缷妝油不離不棄...用了一枝接一枝

但當初我還是一個新丁,對任何化妝品護膚品一無所知

只知shu的缷落油係皇牌產品

但以我咩都唔識既時候,會覺得:唔會掛!油喔!咪成塊面都油淋淋,點落到呀?

咁毛孔咪好易阻塞囉?

但經過那一次活動後,原來呢d問題都係自己多餘



初次用既時候,的確成對手係好油~但見到面上既妝慢慢開始缷落



通常我會泵2-3下份量

真係會覺得好神!

但還要做多個step..乳化!





呢個過程唔可以miss..因為靠呢個過程去將面上既妝帶走

再用清水潑上面

完成呢個先為完成。之後會感覺到塊面乾淨了好多,唔會有油淋淋既感覺



只此之後,我就愛上了用shu的缷妝油

就算平時係濃妝或淡妝,我都會選擇用佢。因為夠快,從而節省好多時間

之前一直都用較清爽- 綠茶 (因為夏天會出油得好勁, 而且綠茶有抗氧, 可以幫助去黃, 令到皮膚有光澤


然後又買左另一枝 - 火山泥淨白 (之前係藍色包裝..依傢轉左呢個新版)

比綠茶更清爽..

通常買完野後, 都會送一些travel size既缷妝油..但上年年尾到今年年頭天氣好唔穩定

而好乾, 我就開了琥珀來用..結果更愛~!!

因為味道真係好舒服, 好似做spa咁..所以每一次用既時候, 自己都會諗自己去左做spa..只係係面上

雖然琥珀係比其他相對貴, 但一枝450ml真的可以用半年, 而且用在自己面上..

真的不要慳

但呢個優惠已經做完了~

下次再有, 大家真的要入手~!!

**最新通知**

Shu uemura在3月9-15日係旺角朗豪坊有vip感謝祭

睇過d優惠真的好抵

買滿了$2000, 送限量版化妝箱及一套7件護膚品及化妝品

詳情睇下LINK: http://link.hkloreal.com/archive.php?p=413180802_331963
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

Wing's beauty

沒有留言:

張貼留言