2.12.15

韓國親子遊@2015 - D3

今日開始正正常常既行程~


後面就係我地住既民宿~ MONO HOUSE

之後我地出發去土俗村食人蔘雞

好難得lucas b咁乖俾我影相~

因為一放低佢就會咁...係咁行..唔會聽人講~!!

好彩我地去到土俗村人蔘雞個到無人排隊..(但入面已經坐滿晒人..)

睇唔睇到LUCASB個表情..有時影相唔係真心笶就係咁..但做人媽都會覺得好得意

每人都叫左一碗人蔘雞, 仲叫左D小食(但最後係強逼要食晒..其實一人一碗人蔘雞都夠飽, 但有人想試咁就叫左..)

**其實真係可以唔洗叫, 除非人蔘雞SHARED食..

***其實我地覺得名大過實..唔算話好好好食(個人感受)




食飽行去景福宫~(自由行點都要去一去呢D地方...

雖然唔算見到有紅葉..但都見到開始變了..越行近景福宫

開始都見到少少變黃


去到岩岩開始, 開頭就MISS左少少

睇左一陣, 影左相就轉去梨大

咁岩有個類似市集~(應該係D大學生)

Lucas b係到撩D姐姐..係韓國都好受歡迎(真係可愛到...O.O'')

我地見BR(人地最出名係MACARON雪糕, 但無食到!!WU....wu..)叫左個banana boot..lucas b係咁食!!

食飽後, 我地再行

點知我同老公見到有呢樣野, 唔諗買左先! 點知要等...成間鋪得2個人, 點做?!

但估唔係好好食(食左2間唔同鋪, 都係梨大呢間最好食!

真係正~由其係佢既玉桂味~香到一個點!!依傢諗起都好掛住...

見到呢對鞋, 知我去左邊喇~!STAR 101

諗住同B影一張相, 點知見到我部相機係要我反MOM俾佢自己擺POST..HELP!!!

入左去買左一兩件衫就走人~出發去新沙洞食飯

有食過呢間一定知我今晚係食咩~!!無錯..食醬油蟹

呢間係位於新沙洞PRO,好多名人都係黎呢間!!-

諗住呢餐係唔岩B食, 而佢咁岩訓左, 可以有一餐安落茶飯食~點知話口未完....醒左!!(呆左喇我........)

依傢望住呢台野...好想食呀!!我地叫左3隻蟹(價錢真係唔係好記得..)因為b醒左, 我地再叫個蒸蛋俾佢食~點知唔肯點食~

呢碗蟹膏拌飯, 一定要叫!真係好鮮, 好甜!!唔知可以點形容出黎~但真係好好味

食飽呢餐就番去弘大喇..因為bb都攰, 媽陪b沖涼同飲奶, 而我同老公2個出去弘大行下喇!!老公因為夜晚餐唔係點夠飽, 所以搵左間炸雞黎食


唔好睇個樣, 其實一d都唔好食~!

我地食左同未食都係一樣..我食左一舊就唔再食lu~!!

咁就一日喇~!!
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言