12.5.15

結婚3週年 - 皮婚

今日係我地結婚3週年..

本身我諗住唔出外慶祝, 就係屋企就算

但老公話不如去食BUFFET喇..仲一早搵定2間俾我去揀

一間有生蠔, 一間無

咁我雖然唔食, 但點都係食有生蠔好D喇!!價錢唔爭得多..

所以我地揀左尖沙咀隆堡麗景酒店大堂GE咖啡亭

今期做緊優惠..自助晚餐二人同行優惠

第一輪18:00-20:00就2位$670

第二輪20:30-23:00就2位$700 (但係第二輪先有生蠔..!!)

所以揀左第二輪..

就係因為食8點半, 老公提議不如去睇場戲...o.o''(我O嘴係因為我地係要番工..問會唔會好趕GA..佢話唔會..咁OK喇!!)

佢昨日下午食飯出去買戲飛..睇全力扣殺(完全無IDEA...唔知咩戲!!)

一套唔好睇..又悶!!坐到我勁累..

之後搭地鐵去尖沙咀食buffet..



去到岩岩好, 帶左入去坐..侍應送上汽水..



到鐘, 個個都出去拎生蠔..因為每人只可以拎3隻..

唔, 其實呢間BUFFET真係好細既間, 但食物質素又幾好!!老公話生蠔好食..起碼係有蠔味..

其他既凍食都好味,,(因為我唔食生蠔, 我就食其他凍海鮮..)



刺身都好味..唔會得雪味..!!好怕


係熟食少D..

甜品都OK..

因為太肚餓, 好少影相

今日既慶祝就係咁..哈!


*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言