7.5.15

4月份的Beauty Box


見到呢個盒仔代表又一個月

今個月中已經收到電話約收貨..

今次收到個盒係我最愛... 碎花..又有少少復古既感覺

未開已愛上!!點算!!

一打開左..

都係好似上個月個盒咁..有一罐野同其他SAMPLE..


我仲以為同上次同一款..點知原來係唔同

今次係HYDRA B5 CREAM MASK..


呢款係用黎幫助肌膚重點底層滋潤, 令到皮膚有脹脹的感覺

有飲到水

唔會dry dry咁!! (當然本人都要飲多d水喇!!)

好喇!!開始用喇

通常我都係係沖涼時間用

一黎可以落妝清潔好皮膚就搽, 咁樣一黎係沖涼期間有水蒸氣可以幫助皮膚更加吸收到B5 cream 入面既維他命b5

即刻可以補水!

我見上網資料話可以減退幼紋、乾紋, 因為我暫時用既時間唔係太耐

但我會期待!!因為我既虎紋都好勁..(減淡洲淡..!!)

大概敷10-30分鐘..之後可以用水或者用爽膚水去抹左佢..

大家鐘意邊樣都ok..

素顏又到..驚就請唔好睇喇..(肥左喇..><)

好大既一罐


搽既份量, 我就搽到一層再厚少少, 然後等夠鐘就洗左佢


洗完後, 係會感覺到皮膚有飲到水, 但都要即刻要搽番護膚品



見到皮膚同未搽既分別..

我會努力咁用, 希望會見到我既膚質有所唔同..!!

今個月我既分享係咁多

多謝!!

沒有留言:

張貼留言