22.5.15

Lucas B福岡遊之行李篇

今次係第一次帶LUCAS B去旅行

所以未必好清楚咁知道要帶D咩去..或者可能會帶漏TIM.

如果大家見我寫漏, 麻煩大家提提我!!

清單:

衫 X 6 件(因為今次係6月份去..天氣一定會熱..所以會帶多幾件衫去替換, 驚一出汗會再洩一洩親, 會病)

褲仔 X 2條(咁我地去4日, 但其實得個3日!!我諗帶2條..應該夠..
薄褸 X 1(雖然係熱天, 但我地係自駕遊, 點都要帶件會穩陣D..)

尿片 X 5@day(因為仲係BB, 所以點都要帶..

一日要預大概4-5塊..咁樣4日個度都要成20塊..諗緊不如帶幾塊, 其他日子用個D就係個度買..可以唔洗阻行李既位置
(方便我買戰利品...)

鞋 x 1 著住new blance 去(今次去outlet入對涼鞋..)

襪 x 3 set

衣物就搞掂喇!!

到食

奶樽 x 2個(依傢得早晚飲奶, 所以帶2個夠用)

奶粉 x 8包(上次係一田見到有旅行用既奶粉袋, 咁樣就可以方便話沖奶就沖, 唔洗帶一罐咁去..)

紗巾 X 多好過少..

餵食用具 X 1SET

水樽 X 1

零食 X (可以用短時間解決佢既騷擾)

到雜物

蚊貼 X 1包(入面有好多張..)

濕紙巾 X 1包

消毒湯紙巾 X 多好過少

保溫瓶 X 1(用黎出外去沖奶)

米 - 因為始終仲係細, 唔可以咁快食濃味..所以要帶定黎粥食

象印 x 整野食

到藥物篇

因為要出外,所以一定要執定藥!萬一唔好彩(希望唔會發生),都可以暫時頂一頂

退燒藥

退熱貼

探熱計

出旅行前,最好去診所睇一睇,拎定平安藥。

咁就萬無一失喇!

原來,我寫漏左要帶泳褲同衫仔。因為今次住既地方有泳池同有得浸溫泉(係!無錯!係溫泉,但係有得玩既水上樂園咁既溫泉。好似係)

帶得呢d,咁就一定要買定防水尿片。好彩之前上網買左幾塊...唔洗驚整污糟人地既地方

我諗,我照住黎執,應該我諗唔會執漏掛

始終第一次,都怕怕架!

希望無,希望無!哈

好喇,今次分享bb ge 物品係咁多,下一篇係媽咪我既旅行物品

有興趣就keep住睇喇。

*****************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM











沒有留言:

張貼留言