8.5.15

慶祝母親節@炑八

今晚我地提早慶祝母親節


我地提議去食韓燒..

去番上次同老公慶祝生日個間..炑八

依傢炑八開左幾間分店,有太子,灣仔,九龍城,銅鑼灣,尖沙咀同旺角

但我地今次去係太子,因為有車直接到。

因為我同老公上次係太子食過,所以知道地方唔算逼..咁樣會坐得舒服, 大家都食得開心d!

而且食物質素都唔差..

今晚一行7大1小1bb

我地早少少出門口..因為早到好過遲到

搭9就去到, 同左侍應講聲..

我地係門口度等..但門口個度好焗..一直出汗

其實可以做好少少呢個問題(我諗唔應該係我一個咁諗...)

好喇!!等左2個字入得可以開餐

一入到..佢已經放好左d前菜..


因為我地多人, 所以分左2個爐..侍應會放左d 芝士係一邊, 另一個凹位會放泡菜加蛋..而我地個邊我話唔要泡菜蛋..所以得淨蛋



(好好味..加左2轉..)

我要理lucas b..所以根本唔知叫咩食咩.
>

但我好期待食既醬油蟹(好激氣既係我係今日食, 朝早先見到有團購><仲有得平...why why why!!) 7個人點知叫得個一隻黎食..梗係唔夠喉喇!!我食左一啖已經愛上左..(10月一定去韓國度食..哼!!)

之後我想講既係..

今次既服務質素好唔得!!

上次呢見我地食哂D生菜會好主動咁去REFILL..但今次我地食哂..仲要過左一段時間先係我地叫先去

仲要唔止叫一次!!

都算!!個爐已經燶哂, 都唔會話幫我地換

唉!!

所以我地唔會再有第3次黎食..同埋都見我唔再影相

哈哈!

今年既母親節就咁過左..

好喇...多謝大家睇我講咁多野..
************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言