19.5.15

燒@YSL 限量眼影盤

大家有冇去睇今季既MAKEUP PRODUCT

我一直有去FOLLOW BE..因為可以好快收到最新既資訊

但有一日,我係fb 見到MOD makeup facebook見有post 左呢一幅相



我就出事喇!

因為佢既包裝,燒到我!我個人對於波點同lace係抗拒唔到!

(如果我生個個係女既話,一定係波點同lace為主。咩都買一餐!好彩呢個係仔,幫媽咪慳錢!)

你睇下,你睇下!一見到,我就癲左!

其實我一直有用開ysl既化妝品,但居然我係無買佢既眼影盤

但今次,我絕對係因為個盒先去買(但原來眼影既色,係真係好靚好靚!平時日妝同晚妝都用到!超美!!)

雖然我都係睇外表,但入面依傢都燒到叮叮聲!

好喇!唔講喇!開喇!!


Ysl一向既包裝都係金色做主,俾人好高貴既感覺!

今次個盒加入左波點,成個感覺更加有復古。唔知你地有無呢種感覺

真係好靚,每開一次。我都不禁又對住個盒叫好靚!(想點,想點!美到叫我可以點算!)

見到入面既眼色,係咪都好靚!每一隻色都好靚

呢張用電話影



呢張用相機影

而且帶有閃粉,感覺美好!

其實我對住呢一盒眼影盤,真係無說話可以再講!


因為深深打入左我既心!oh my god

大家會唔會嫌我煩呢?哈哈

我係到自我淘醉!

好喇!一篇好簡單既喪讚既文係咁多

希望大家唔好嫌棄我係到傻左咁讚

哈哈。下次再分享其他美既野!
*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言