16.5.15

有氣息的唇妝 - YSL

今次我想分享我平時既妝容



但今次既重點係個嘴

因為我覺得如果就算平時唔化眼妝..就咁搽個唇膏

個人既氣息已經爭好遠!!

平時我用LANEIGE GE BB CUSHION (夠快..因為平時番工要快靚正!!所以一定係當選!!二黎無技巧言, 對我黎講係正野!!)

如果覺得係笠既可以上碎粉定一定

再用Nars既眉筆畫番堂眉..

因為平時番工, 所以唔會搽眼影

就咁畫上眼線..眼線我會用上次係日本買既Lover Liner

真係超好用!!(下個月自己入多幾枝做後備..如果大家有興趣可以幫大家買入..!!)

好喇!!眼既部份就搞掂

直接上胭脂..平時上JILL STURT既4色胭脂..

到我既唇妝

因為有時我真係好懶..有時胭脂都唔上, 就直接搽唇膏..

一搽上有顏色既唇膏

個人會即時唔同左!!

而我平時會用得好既唇部產品係YSL

上一次我分享左我既最愛既唇膏

今次會有2枝唔同色既YSL



化好個妝, 但個嘴好未搽野..感覺都還可以, 但好似都係爭d野咁



今次用既色係7號



搽左係咪好好多呢!!因為呢枝色真係好自然..唔會話好誇張

但睇番個人真係會精神左...呢隻色大家真係要去試下!!

下一隻色就會再醒神d...



請唔好介意..岩岩起身個人係會亂d..

亦都係化好個妝...

而我今次用今年生日, 朋友送我的12號色!! 試左又係番唔到轉頭..!!



睇隻色就已經好靚..



個look又會唔同d..

睇下大家愛點樣做型..哈



好喇!!今次係我分享咁多

*****************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

2 則留言:

  1. 眼線我成日溶架>.<
    用左防水既都唔得,你化得好靚呀:)

    回覆刪除
  2. 我都好易溶架!但呢款唔會呀,你可以試下😉
    多謝你讚,但真係唔識化妝。
    你都化得好靚,little k媽😘

    回覆刪除