8.6.15

親子旅行 - 福岡D-1@2015

今次既旅行, 我地係年頭就訂左機票

亦都係乘搭HK EXPRESS..機票大概每人$12XX.都係平機票

因為每日得一班機..時間係下午機1點05分..

咁我地今次係一班人去..差唔多20個人..



所以我地早到去機場..大概早上10點

一黎去check in, 同要食飽飽..

機上係唔包餐..食既要自付..最平都要$60..所以不如早少少入機場食仲好..(除非真係餓到頂唔到喇..)



係葵芳轉車入機場..


入到去, 今次居然係唔多人排隊check in...但我地太多人喇..

check緊既時候, 去拎wifi bb..(今次我地一行19人..book左4個..預少左!!唔夠用!!)

搞點所有野, 就去番1號客運大樓..入去食晏

排隊上巴士..



點知中途lucas b訓左..



香港飛福岡..大概3個鐘多少少..


到左喇!!但因為我地係自駕遊..所以要有人先去租車個度拎左車先..


我地係度都等左好耐..

但好彩我地住Nikko Fukuoka..係機場到酒店都唔洗好耐..

睇下幾開心..哈哈(我就....><)

放低左Lucas B俾奶奶..我同老公仲有表哥一家三口出去JR博多站開餐..

落左地下街..(因為落雨) 見到好多單車泊左係地下街



到左博多站..

見到有一條巷係全部都係食既店舖..(我掛住拍片,無影到相) 太多選擇, 但因為我地有個小朋友, 所以去食拉麵


呢碗係海台拉麵..但好多我唔愛既蔥..!!!

呢SET係老公叫既..

食飽後, 我地唔好浪費時間..即刻上去行街.!


但好多都開出關門..>< 所以就番左酒店先

見到LUCAS B攬住左侄仔!!(點解唔攬媽呢..傷心!!)

拎左行李上左房..SETTLE好哂!!我地再出發去行激安

(LUCAS B無去..太夜!所以同佢沖左涼..開左奶..同爺爺訓, 等我地番)


雨中慢步..

呢間激安好細!得個一層...血拼左一輪..我地去屋台宵夜 (位於中洲屋台)

但時間太夜..得番好少間有開..其實開始收鋪

我地坐哂人地既位..叫左關東煮!!d蘿白好好味..

食左一碗唔夠, 再叫一碗凈蘿白

碗拉麵都好好食!!!


食飽就番酒店..太累喇!!

聽日係唯一既shopping day..要好好休息

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言