11.6.15

親子旅行 - 福岡D-4@2015

今日係最後一日係日本....仲要落大雨

我地係番溫泉酒店食左個早餐..食飽後

老公話帶我去打機,我同侄仔玩到唔想走!但我地逼於無奈上房拎行李

差不多11點就離開別府,去番上次個個Canel city再買

但點知,中途發生d意外!就係,帶頭個架車居然唔係上高速,反而行左山路!


時間就係係呢到浪費左!!

去到個商場都成點幾鐘,我地4點要到機場

所以一泊好車,我地個個都衝去商場再戰

好好彩!個個都有收獲!而我更加開心

因為我終於都買到呢對鞋!!開心到不能形容

然後,我地就去機場。

真正完結左今次既旅行

入左閘後,我地shopping 既人係機場食晚飯先,但時間又係勁趕!

得3個字,落單,整,食!Help...(點解要咁辛苦!!)



短短3個字ko左個set食物...就去登機!

登機前,我仲有個一個字時間去免稅店買左雪肌精mask

之後就真正離開日本!

總結今次既旅程,係辛苦!

所以我諗我唔會再join大家族既旅行!

想買,想行,根本無可能!咩都係要一班人咁去,去做

太辛苦!

每個景點,留得個個幾鐘

算喇....

如果大家好似我咁,係咁多人既。奉上一句,退出吧!

沒有留言:

張貼留言