9.6.15

親子旅行 - 福岡D-2@2015


今日大概10點出發..

我地本身係去漁市場, 但因為太多人(要等齊人出發係一件好難!!所以我諗以後唔會再咁衝動)

我講到咁, 都好明顯係取消..

原因仲有車程要2個鐘!!10點出發, 去到都驚人地都關門

所以轉去另一個地方!



呢2架車, 就係我地今次坐既10車..車尾箱好大!!唔會覺得好逼..坐得幾舒服





好喇!!影完相就出發lu..



車程幾耐唔係好清楚..



但shopping前, 去左食野先!!

(咁多日係日本, 今餐係唯一既一餐日本野!..仲諗住可以食魚生..咩都無)

一碟一百yen..好味wo..!!

我地呢台相比佢地係少碟..但我地價錢同人地係一樣!!(叫哂d貴..我食食下都同仔去換片..完全無食過野..傷心!!)

食飽就過番去Aeon Mall shopping la..!!


真係好大!!但可惜我地只有個半至2個鐘!!

真係唔夠!!入面大到係每間都要入去睇..好多好多bb既鋪!!點夠時間去行同睇

但係呢個mall買左一對bb涼鞋俾lucas即時著..(因為係香港買個對預大左..)


買左Richell學習杯.原本個個唔知點解花哂..買2樣Richell會有10%off..所以買左一高一矮



(仲買左少少野俾好姐妹..)


我就跟左其他人去睇下野..點知見到個袋好得意..(表嫂話我知呢度平左..知道係平..唔執輸!!買左個先.!!間鋪每個款都係得一個..

都唔知係咪既..)

lucas b坐住商場為小朋友而設..好得意!!商場好多小朋友都坐住架車..



而家叫佢醜樣樣就會係咁...好得意!!哄死人!

之後我地轉戰去西松屋..掃bb野..


游水片..香港賣得貴..呢度真係好平!!


Moony既尿片我都買左2包..唔會唔得

衫仔好多款, 而且好平!!後悔買得咁少...

之後我地去番出面行街..



去食一風堂...點知入到去係無人..

我地好似book場咁...


呢度既辣芽菜仔好好食!!而且係任拎...我自己都夾左2次..good!!

食飽就行下呢度既街..但好失望..係Nike既店鋪搵唔到我想要既鞋..

呢度無野岩..我地轉去Canal City

無影到相, 但好值得行!!好大間..

今日係藥妝店買左好多...(遲下會post戰利品...)

到左夜晚, 我地去左一間食雞 - 華味鳥




生雞刺身..唔難食..都可以


唔建議d人去食..等於打邊爐咁..

今日就係咁完結..

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM


沒有留言:

張貼留言