2.6.15

輕輕鬆鬆自助脫毛 - Philips Lumea

一到夏天, 每個女仔都會係之前去做好晒脫毛

以免到時要著背心, 短褲仔又或者去船P..沙灘要著bikini..先見到原來自己未做好晒準備工夫

俾人見到晒你身體上既毛髮..咁就影響晒人地視覺喇!!

所以, 係未到夏天前..好去做好佢喇!

我相信依傢應該好多女仔都會去做脫毛!!之前電視都賣好多呢D廣告..雜誌都有

我自己好耐前都JOIN左一間日本公司脫underarm,好平。做到你覺得唔需要都可以

但做到依傢為止,我都唔覺有少到。

岩岩過左去星期一,約左妹去荃灣一品雞煲。食飽後,經過百老匯就咁就入左去

我地都覺做開個間無咩效果,所以決定不如自己買部脫毛機。(價錢抵過出去做!!)

入到去,有好多唔同牌子既脫毛機。完全唔知點好,個sale哥哥好好耐性咁去介紹每一部唔同既牌子

但吸引我既係呢部Philips

因為叉完電就可以係任何地方做..如果要脫d敏感部位都可以叉完電入toilet..

唔會話係人地面前咁唔好意思..



原來唔係話任何人都可以做得..要睇下自己既皮膚既顏色, 同毛髮既顏色..所以大家諗住去買既時候要睇清楚先..

(但我地黃皮膚, 大多數都可以既.除非自己曬到黑人另計..)

開箱先..


好簡單. 一個主機, 布袋, 叉電, 同細細既抹布



機身有數字, 同開關制..真係好簡單

而家到我對手出場喇..(我自稱係毛孩..成身都係毛..><)

多呢!!!

呢部機係送既..都唔平

每次要脫毛前, 一定要剃短D..唔係既話用脫毛機會好易會令到毛髮燒到..(SALES哥哥話試過出煙..所以提左我好多次..)

大家要緊記!!

但都唔係話日日可以去做..因為要等做完個次之後要D毛髮再生出黎先可以再做..

每個人既毛髮生長週期都唔同..所以大家要因應自己情況而做..

而家我試左一邊手, 睇下咩效果..

到時再出POST分享..

MAYBE拍短片..大家留意喇..

*****************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言