10.6.15

親子旅行 - 福岡D-3@2015

今日要離開博多..

去別府進發...但我地會去九州動物園先..


去之前..經過一間食野既店鋪..

落車食飯..


好得既一張相..(好難同小朋友影相..)



風景好靚..野食都還可以.!

食飽飯..落樓下食雪糕..350yen



然後就出發去動物園lu..


我地到達既時間岩岩過左上車餵動物..所以周圍行下


lucas b已經想訓...



見到有馬..睇下可唔可以令到b可以唔訓住..

點知見到佢好精神



爸爸話不如去餵下馬仔..


可能仲係細..未知係咩, 所以唔會喊

但其他小朋友已經係驚..同喊tim.

餵完馬仔後, 見到有一個館..行入去睇下係咩先!


原來係可以抱住動物影相..



但因為好多人買左飛, 而我地太遲入去..

所以我地無得同lucas b去影..(都夠鐘上車去餵動物)



上車前, 有工作人員分左d野食俾我地..(我唔知佢以幾多人先分一盤..)

之後架車就駛入園內..



仲有D動物, 但好似唔係我相機.(因為lucas b突然訓左..)

幾咁快!!

不過我地餵完動物都走lu..突然加插一個地方..湯布院



好多係市區買唔到既野..多手作.



呢間既budding好好食..我總共食左2個!!超好味..佢可以帶番香港, 但我唔夠膽(因為我地坐HK EXPRESS..唔知到時又話唔得仲煩!!)





行完我地係SUPERMARKET買左今晚要食既野..

之後就出發去我地最期待既酒店..(係溫泉酒店!)

LUCAS B又開始人敏感..

我地CHECK完IN..放低左行李就去食今晚既晚餐..

食飽後就去玩溫泉既游泳池...

因為有其他人既泳衣照, 所以唔post相..

今日既行程就係咁,聽日係last day!

好彩決定再去Canal City俾大家再買野!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言