5.6.15

What is my travel bag

今次我想分享係我今次去福岡旅行會帶d咩護膚品同化妝品



咁由護膚品講起先

因為會化妝,咁所以落妝我一定會帶我最愛既shu綠茶 (清潔能力較強..)

平時買野後都會有d sample,咁去旅行就方便得多。唔洗帶大支裝,又慳位,又快趣!

之後,我會用LANCOME呢枝洗面奶

爽膚水,我帶番上次去大阪用凈既shu紅萃。因為得呢個有細size ,所以用哂唔洗拎番黎

Lancome 肌底液,仲有少少都帶去用喇。可以幫助之後既護膚品更吸收

到精華,都係lancome既多元分子修復精華

眼既肌底液,我完全估唔到咁細枝都做到同貨裝一樣。有個個頭,超好!大大加分!

Eye cream用番Lancome同系列既嫩肌活膚眼霜,好用。唔會起油滋粒,夠潤。

朝早就Biore ge防囇,唔會笠,夠清爽。有spf 50+++,夠哂用!

夜晚,我會直接用bicelle b5 cream。開冷氣都唔怕抽乾水份喇!

到makeup喇

Base我會帶benefit呢枝the pore fessional ,可以遮蓋我既毛孔..唔會俾人見到大大既毛孔..



今次我會帶Laneige ge bb cushion. 一黎方便, 二黎夠快!!好驚會俾人吹..所以帶呢個去旅行實無死(但要換過入面既芯..用晒喇!!)

但因為天氣開始熱, 點都要上碎粉定一定妝.. 碎粉帶NARS呢盒.

因為呢盒係新FORM, 會帶有保濕成份, 所以唔會變粉樣..

眉既話, 帶NARS既眉筆..

EYE SHADOW就帶上一篇YSL限量版



(未睇可以睇番先...真係好靚!!OH MY GOD)

胭脂我會帶NARS呢盒.

一盒有晒胭脂, 修容同HIGHLIGHT..


唇我係必帶YSL..一支7號同12號..可以變成2個唔同既妝感.



今次係我既分享...

以上全係我既自購, 無任何贊助

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言