22.6.15

Hunter 陪我度下雨天

其實由上年開始,我就好想去買水靴來著

因為一到雨季就開始不停的落..成日都要著拖鞋番工

但整個外型始終不是太好看

而講起水靴..我想最多人都會認識Hunter...

Hunter是英國最有名的..而且有百年歷史..!!

但不知何解我可以過了成年都未買到

直到今年5月,見到自己有follow開既cherrie(包仔媽咪)

在5月SOGO THANKFUL WEEK買了..我看到就問問她..是不是很平

她回我說..$550!!

但這段時間真的很忙..所以沒辦法去..結果又買不到!

過了一個旅行..回去正常上班

點知一個落雨天..我就收工立馬去葵芳買了!!


會員還有折扣!結果$759買了...


不管了!!雖然價錢貴..但始終要買..就不用再想價錢了..對吧?!

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MAIL:WWING417@GMAIL.COM

沒有留言:

張貼留言