1.7.15

福岡戰利文

今次因為去的日數同行程跟我之前去的大阪爭好遠喔...



所以買的東西是相對的少!!

好吧!!就由護膚品講起先..

雪肌精相信沒有人會不認識...但我從未用過..

咁諗住咁多人都係係日本買番黎..不如就試一下!! (因為yen平!!)

就由左至右開始講先..

Powder wash -

上網睇有咩成份..原來係d中藥為主..

成份都係好天然, 咁我都不怕會不會不

再到隔離中間個支toner..係今年出既特別版

CINDERELLA..好美的包裝!!怎麼可能不買呢?

到中間的那枝,我是在臨登機前在免稅店最後買的(貴過藥房少少)

係一枝clear whitening mask...

好吧,再介紹以下的

相信很多人都對這個品牌很熟悉!

Ettusais..


這一次,我買了它家最有名的護唇精華

它有Spf18 pa++,這樣可以避免太陽去曬到令到唇部

知道為什麼我會買嗎?

它一枝只要100yen,是100yen!我都以為我看錯!

它有很多支,但我買了這一枝。

到左化妝品..呢樣真係要再回購!!

就是Love Liner!!



今一次見到有出新色!!我這次一次就買了3枝.

當然幫了朋友去買..

這個現在真的很紅..周秀娜做代言人


這個真的救了我!!去旅行的日子..

每一晚都要去貼在小腿..不貼不舒服!! 這樣才可以逛街..

這一盒又是我去旅行之前出..貼在臉上真的很搞笑..



p.s我會很快出搞笑mask lo..

這一袋是肌極的包裝洗臉..跟送雪肌精sample


到Lucas b的..

這一對涼鞋是在Aeon Mall買的..!!買了就立刻穿..



這兩件是在西松屋買..真的超平宜!!很後悔買的那麼少..(奶好9月再去日本, 已叫幫lucas買些秋天的衣服和厚的褸)



在最後逛的商場ABC MART FOR KIDS 買了一對NEW BLANCE 給LUCAS B 穿的..

沒有留言:

張貼留言