5.12.15

韓國親子遊@2015 - D4

今日到第4日~但今日真係影得好少相

但係~全都係食食食!!


呢位姐姐同bb係地鐵站係咁傳情..真係俾佢激死!!但真係好好人~本身佢落車先, 但見到我地都係同一個站落

仲幫我一齊推bb車, LOVELY GIRL


呢日, 係我都幾期待ga~出發去鷺梁津食海鮮

未到個海產市場就聞到好大陣''海鮮''味!!哈哈

係邊一間就唔講呆..期間發生左d唔開心既事!!

咁我地俾一個後生仔(好似都係大陸個邊黎既~...)帶我地去到佢個間店鋪到食

d海鮮係我地係市場到買, 但除左隻蟹(d色怪怪地..因為我地坐左係出面有帆布遮)

台面有一碟魚生, 係買左一條左口魚做左刺身

佢唔係好似三文魚咁好咬口, 而係需要咬多幾啖咁食(唔識形容, 但我愛上左!!我係心中既日本刺身又多左左口魚可以食喇!!知我既人, 我係除左3文魚外, 其他係唔會食ga!!)

又係lucas b show time..招牌笑容!!

呢碟係獅蛤, 但因為d親戚唔食生, 所以就白焯

嗯, 就真係可以唔洗試(我覺得~)

燒大蝦 - 呢到2隻

我又覺得真係可以唔洗叫~因為係得個大, 無咩好!都係親戚話咁大隻抵食又....(刪百字..)

因為得個大..我地計左bb都7個, 真係食得個一啖就無~又或者叫d細隻黎食, 咁樣大家都會滿足d

而下面呢隻蟹就真係正喇!!好甜好鮮..bb係咁搶住食..而我真係無咩食到落肚, 但唔緊要, at least佢都肯食野我就ok


食飽, 我地再去明洞.

因為又係要再幫人掃貨

無我份GA..


買完後, 我地番弘大食JAMES BACK

芝士排骨


會有一碟前菜

*記住睇下有無讚LIKE會送一枝甜米露**


BB見到有佢愛食既粟米~係咁拎上手食..

唔好以為咁大條排骨會係好多, 其實係唔夠GA..因為真係好好食..!! (我可以再番去食個嗎..??)




媽都係咁食, 正!!真係無去錯~

食晒排骨, 記住要叫個飯去炒..

就咁一個普通炒飯, 我愛上左..點解可以咁簡單就可以咁好味..??!!

最後係清晒台先走~!!

食飽後, 行左一陣就番去

聽日要去南怡島

好喇..分享係咁多


*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言