4.12.15

下一年係我既新開始~!!

好開心~好開心~!!!

我終於都就快可以完我心願...我係上星期報左化妝課程

真係又刺激但同時又好緊張

希望可以順順利利, 但當然要自己去努力練習

唔係單靠上堂凈聽miss講就喇...如果唔係經常練妝, 講咩都無用!!

所以, 睇下有無朋友仔可以俾我到時練到妝~

如果有興趣可以send mail俾我ga

拜托拜托

thanks~

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言