22.12.15

Pixel Cafe - 提前的christmas大餐*

今日同左老公仲有其他blogger一齊上到呢間cafe - Pixel cafe

一齊慶祝聖誕節食聖誕大餐


呢間cafe係係商業大廈入面

入一到去~門口位置放左好多card game, 可以係未進食前又或者係食飽後要有d活動可以消磨時間

仲放左一棵CHRISTMAS TREE


因為就到christmas, cafe已經set好晒佈置..

其中有一幅牆掛左好多呢d裝飾既鐵板poster~全都係關於cafe

期間不忘同老公合照~


今晚我地每人一個set~咁樣可以share黎食..樣樣都可以食d

前菜係鮮果salad

佢比出面食既前菜份量真係好多~食都食唔完

而且無加其他蔬菜~淨係生果

我可以好放心咁食, 唔怕會食到西芹又或者係紅蘿蔔


到main course

我地每樣叫左一款

呢個係秘制香草烤春雞(半隻) - $148

伴碟有薯仔粒

知我既人, 不嬲對薯仔係無興趣!但呢到可以整到好香口, 唔係淋個種!我試左一粒就未停過(當然唔可以食晒喇)

雞肉唔會太'鞋'肉汁都仲係入面.唔錯

下一道係美式BBQ酱焗豬仔骨 - $158


呢一道真係好入味..仲要比起出面食既豬仔骨係多肉!唔係得一條骨, 然後得個少少肉個隻

真係勁厚肉, 而且食到入骨位都好入味~


呢碟大讚~!

最係一道香草忌廉汁煙三文魚大蝦天使麵 - $138

賣相係咪好吸引呢..D汁連埋天使麵一齊食好味

D汁唔係好濃好杰.大蝦咬落去係爽!


d MAIN COURSE樣樣都唔錯~

我地仲左D野飲

我見到全場都好多人叫~我問左侍應

原來係叫OCEAN~

(入面有藍柑桔, 紅蘋果同梳打水)

睇個樣好靚, 但飲之前一定要搖好晒先飲..唔係會好似凈飲梳打水..唔會飲到淡淡既蘋果味

而老公個杯係MOCHA..點解係同出面個樣唔同既.

好有層次~

最後當然係女士們期待既甜品喇~

有意大科芝士蛋糕同藍莓芝士蛋糕

為一餐做最後既總結

呢度係好適合一班朋友仔去聚會同消磨時間

我地係到食緊既時候, 周圍既人都玩得好盡興~!D氣氛好高漲..

所以黎緊既CHRISTMAS係諗住同一班朋友仔一齊過既..

不況可以上去Pixel Cafe



今晚過左一個愉快既一晚~


**我既fb page有抽獎活動, 快d黎玩喇!!**


*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言