7.12.15

朗豪坊睇燈飾

今日假日, 大多數都會係呢日會帶bb周圍去

咁岩媽都可以一齊出~咁就一行4人出去朗豪坊行下喇

因為上一次我係朗豪坊買野個時已經見到有LINES, 所以今日就帶埋bb去睇下

一到左, 見到成個中心位置已經有好多人!!仲有D係排緊隊

我就搵D唔洗排隊個D黎影住先, 咁樣可以慳時間

BB見到D公仔都唔怕, 會肯企定定影下相


最中心位置係LINE咁多個主角做成既摩天輪, 係最吸引到人~!!

我地係呢個都要排下隊黎影, 好好彩就算係排都唔會係等好耐~!(要知道要一個BB企係到等係無可能既事~)

之後都周圍咁同D公仔影相


仲會好主動咁笑

影完一輪, 去食晚飯先~食飽飽之後又再影多一陣就番去LU~






當然唔少得~仲有我地2個喇~



*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

1 則留言:

  1. bb已經咁大個仔啦?(心心眼)
    好可愛,姨姨要得閒黎睇你多d :)

    回覆刪除