23.12.15

我的最愛眼影 - 上集

眼影, 我相信每一個愛美又或者係一個經常留意美容既人屋企唔會得一盒眼影

一定有幾盒以上~!大地色..其他color..又或者係唔同BRAND又有幾盒~

而我..由我開始留意美容網站..一見到靚既顏色又或者係自己喜愛既品牌, 咩都唔理.買左先算

所以自己都儲左幾多下..



我分品牌黎講下先

SHU UEMURA
一個大眾既品牌, 價錢相對平, 而且好多顏色, 唔同質地既眼影可以選擇.. 有個好處係可以自己組合眼影盒, 又或者自己一粒粒咁買都得
**如果係自組眼影盒, 個盒當然要俾錢la~**

我第一盒shu uemua係youtube見到shu uemura家自己既pro片, 所以就咁去左店舖到買左shu 第一盒眼影~大地色系..相對容易handle..唔怕失手


試色~

第二盒~係有一年既2013年christmas set既pallet-六心公主

一盒入面有好多隻色, 日妝同夜妝都好易做到..而且唔只係得眼影, 有胭脂(胭脂隻色好靚, )仲附上細細既掃.. 價錢真係唔記得左係幾錢

試色~

呢盒我最估唔隻綠色..唔係想像中咁GREEN..

(睇下黎緊christmas前可唔可以化到眼妝再post..)

Chanel

無女仔會唔識double C…!!

因為身邊有姐妹勁愛CHANEL, 所以我每一年係佢生日前都會去Chanel買禮物俾佢(maybe佢都會估到, 一d新意都無..希望佢唔好嫌棄我無新意喇, 黎緊下個月又到, 我又要去睇睇有咩岩佢先~)

就係咁, 所以有時連自己都被燒到..!! (chanel出既makeup product 好多時都會燒到我體無完膚..要靠意志先可以忍到..) chanel呢盒眼影都唔係太耐前買, 好似係今年..?唔記得左..

都係一盒大地色..(大路一定係大地色, 唔怕死麻)

試色~

chanel相對搽一次係無咁上色, 所以第2張相我係再搽多次既

呢一盒我相對用得多少少~因為d色唔係太出, 所以比用得多


沒有留言:

張貼留言