12.12.15

SKII - eye cream set裝

今年好多品牌係christmas之前已經推出左, 而且仲要係同SOGO THANKSFUL WEEK撞期, 因為大家都推出左唔同既組合,所以會令到我眼都花埋
(SOGO, 我都睇中好多SET, 但真係太多人, 而且好快就SOLD OUT~)

但買之前我會睇下依傢自己用緊既野係有咩缺少(唔再係以前既我, 咩都買!), 但原來我既eye cream就快用完..

雖然有好多品牌都有唔同既組合set會有eye cream, 但可惜既係只係sample size.所以我係自己既list到得番SKII

SO~我係今年既christmas set淨係買左SK-II EYE CREAM SET

當然我會上網睇多d唔同既人用過既意見先再決定買la~

始終用係自己身上.另一點, 係我上半年自己都買左枝神仙水, 效果係會唔同, 皮膚係好左, 所以點解我會入手eye cream就係對SK-II有信心

咁講番呢SET EYE CREAM會有D咩先, 有一盒貨裝既EYE CREAM, 有一枝導入棒, 30ML既神仙水, SAMPLE SIZE 既洗面乳



拆晒盒出黎, 成個look都唔同晒


好快就用佢la~

SK-II


*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言