20.12.15

我的用清文又到喇 - exp.3**

隔左3個月lu..

用清文又到而今次都唔少野


有貨裝同sample size, 全都係護膚品

好~!開始喇..

Shu uemura既潔顏油

由我第一次用到依傢都係鍾情於SHU..

因為真係好方便, 時間夠快~!可以係好短時間幫我落晒成個妝(懶人恩物~!)

所以一直咁回購..之前一直都用開綠茶抗氧, 但因為係冬天前我已經用完(綠茶係適合我係夏天用, 夠晒乾淨!但依傢用既話就真係會乾D)

之後見家中仲有好多SAMPLE(唔可以唔用喇..放得太耐唔好..)就開左枝高效平衡潔顏油(即係黃色個枝)

呢枝都唔錯..係會比綠茶油咁D既..清潔能力都係咁強

所以我用晒家中SAMPLE又去再買過先~


Giverny

呢枝係一枝高濃縮彈力精華素

其實呢個牌子真係未聽過..我係Sweetmay到買

開頭用既時候..唔會諗到佢既效果會好好~但佢既保濕程度真係估唔到~

試一試就知..對手既右邊有29.1%

擠左少少係手..搽好再check

手份突然升到63.8%, 佢既保濕力真係好強~而且唔係黏笠個種..搽上手係好清爽

不錯既保濕精華素

Biore

係上一篇既用清文, 我都有提及到!

可以click番黎睇~

用清文 - exp.2



咁好用既防曬用品, 我唔會唔用既!

夠爽, 唔笠!

Bioderma

深層再生眼部啫喱

但忘記呢枝係點得到..@@

ok~忘記就算喇!!

Bioderma係一個醫學品牌~所以我好放心咁用

我好怕用EYE CREAM會令到自己皮膚起油滋粒, 但呢枝我用晒為止都無

所以已經PASS..

呢枝主要係撫平及修飾眼紋, 效果唔錯..因為平時化妝眼部都無起到乾紋

IT'S GOOD~!

保濕力



Kiehls

極緻多效修護乳霜

我對呢罐唔係咁好既感覺~因為陣味唔係咁好聞

我通常係夜晚用, 會順手搽落條頸度

佢可以做到提升及緊緻肌膚、重塑輪廓並改善膚質..當然喇, 我得個sample size係唔會有咩效果出現

但佢同樣保濕力都係高ga~



\Clinique
深層特效水嫩補濕霜

應該會無人唔知呢罐係咩~

之前有一段時間..我係keep住係夜晚黎用

最緊要係唔會黏笠, 夜晚用完唔怕會痴住個枕頭到


保濕度都升左成30%..

所以係夏天又好, 冬天又好..我都唔會怕會被抽乾我既皮膚既水份

好喇...都差不多!

**我既fb page有抽獎活動, 快d黎玩喇!!**


*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言