13.10.15

**出嫁前的一晚**

突然看到結婚的相片, 好想再寫!!

就由我的出嫁前開始吧!

以前的人說, 前一晚大家是不可能見面的.這樣會不好!

但對我來講, 這是不可能!!因為真的很多東西要做

我們那天要去酒店CHECK IN, 要放下結婚當天要用的東西, 婚紗..玩兄弟的道具...很多瑣碎的



我們BOOK的是看到海..真的很棒

然後出發去太子拿花球



然後再回酒店放下..這時真的要回自己的家

那晚..我們在家食飯, 很多親戚都由內地來到看我上頭.(真的很疼我..


拜祖先


媽親自幫我上頭..

之後同一班姊妺一齊搭的去番酒店..但我個look真係好得人驚!!全紅look..踢紅膠拖..

我地係到爆笑!!

去到酒店後..大家一齊敷mask就訓..



完全訓得落..唔會話訓唔著..

哈哈...

咁樣就過左人生之中最重要既一晚..因為明天要嫁給你

(當然係幾年前喇..!!)

*********************************************************************************************

歡迎大家搵我合作試用

MY MAIL

我既FB PAGE:

LUCAS'B MAMA FB Page

沒有留言:

張貼留言